fredag 10 oktober 2008

Usch och Fy och dubbel-Tvi


Troll-lisa verkar instämma till fullo !

Igår kväll fick jag magsjuka, Det är bland det vidrigaste jag vet ! Jag trodde bara att det var lunchmaten som innehöll paprika som skapade obehag i magtrakten så jag tog som jag planerat ledig 2 tim från jobbet och for till Haparanda och tillfredställde shoppingsuget i kroppen. När jag kom hem så hade magvärken tilltagit så förskräckligt att jag blev liggandes halvdöd i soffan och så efter en stund så började skytteltrafik till ... ja ni vet nog var. Det är ju tur att såna häringa saker inte sitter i så fasligt länge men att gå till jobbet idag var helt uteslutet då jag inte kom i säng förrän vid 2.30 tiden och dessutom har kroppen haft ordentligt "förhöjd temeratur" idag. Men imorgon ska jag vara på benen igen, för det har jag bestämt!

1 kommentar:

Anna sa...

Och jag som trodde du hade slagit till och cyklat till jobbet! ;)