måndag 27 oktober 2008

Pyssel



Tänk vad skoj och spännande det kan vara med några pappersark (tjockare modell) i olika färger, en stämpel med vackert motiv, lite färger, en pensel, några "stansar" med vackert alfabet, massor med tid, goda vänners sällskap och givetvis goda råd från vana kort-skapare.
Jag kan ju inte påstå att jag är ett proffs men jag känner mig ändå nöjd med min skapelse. Det blir en dam á 102 år som kommer få det i slutet av november.


Vill ni se massor av vackra kort så rekomenderar jag varmt en titt in till Cajo och Anna.

2 kommentarer:

Vit Spets sa...

Tack för kommentaren!
Julkort skall jag oxå börja tillverka, alltid roligt med pyssel.

Ha det bra
//Siv

Anna sa...

Det blev riktigt fint kortet! Du är så duktig! (mumlar: hoppas hon snart är fast i scrapträsket;)