lördag 11 oktober 2008

Testa din personlighet

Besökte mina vänner Anna och Cajo´s bloggar och blev nyfiken på de persolighetstester de gjort på http://se.41q.com/ och jag var ju givetsvis inte sen att prova själv.
Testet menar att jag tillhör kategorin människor som är: "Kreativa, handlingskraftiga och snabbtänkta. Duktiga på många saker. Tycker om att debattera och kan vara angelägna om att få sista ordet. Entusiastiska över nya idéer och projekt, men kan brista i förmåga att hantera vardagliga rutiner. Oftast frispåkiga, uppriktiga och bestämda. Uppskattar att umgås med andra och är själva stimulerande sällskap. Utomordentlig förmåga att förstå komplicerade koncept och finna logiska lösningar på problem.
Karriärer som skulle kunna passa: Entreprenörer, jurister, psykologer, fotografer, konsulter, säljare, skådespelare, ingenjörer, forskare, uppfinnare, marknadsförare, programmerare, komiker, analytiker, kreditrådgivare, journalister, psykiatriker, PR-ansvariga, designers, skribenter, artister, musiker, politiker."
Lite kul måste jag säga men om det stämmer överrens eller ej överlåter jag till andra som känner mig att bedömma.

1 kommentar:

Anna sa...

Jag tyckte det stämde överlag, men bestämd?! Nä det får du nog stryka!!!