lördag 10 januari 2009

Njutningar i livet

Den 2 jan var jag på spa-massage Alldeles fantastiskt skönt med en avslappnande helkroppsmassage. Vi har haft förmånen att få gå på massage via vår arbetsgivare under hösten till ett förmånligt pris och det var bara ren tur att jag fick reda på erbjudandet. För snabbt som ögat var alla tiderna fullbokade.

Idag ska jag ge mig ut på en långpromenad på isen. Vi har nollgradigt ute och solen skiner på himlen Det känns som om våren kommit så det är bara att njuta för de har lovat lite kallare till veckan igen. Ha det gott och njut av livet .

Kramar till er alla //Carina

5 kommentarer:

Kamomilla sa...

Hej!
Tack för din hälsning hos mig!
Vad härligt med att få gå på massage..
Ha en skön helg!
Kamomilla

vardagsvitt sa...

Halloj....
Ja visst så är det och man får inte vara FÖR lättpåverkad av vad alla kreativa människor gör här i blogglandia utan man får lov att vara sig själv annars orkar man inte!
Ha en skön helg Kram Marith

hemtrevnad marie sa...

Hejsan och tack för titten hos mig!
Så skönt med massage ena dagen och manikyr med bubbel andra:)!
Ha en fortsatt fin helg!!

Lallis - liv och leverne sa...

Hoppas att du hade det h ärligt på isen:)
Kram Lallis

Golden&Vitt sa...

Men guud nu blir jag avis, spa massage , manikyr och skumpa inte illa. Så härligt att få ta hand om sig själv. Det är nog vi alla kvinnor värda och vad härliga karlar i huset som tog hand om disken :)

Ha en härlig vecka,nu får vi ju lite snö men det behövs för isprommisarna är bara att glömma här i happis, det är blank is därute....
Kram/annika