lördag 22 november 2008

Sysselsättningsproblem ?

Tja...jag vet inte men ...jo jag tycket nog det. Så här är det: Jag har problem med att hitta rätt sysselsättning i förhållande till den tid jag har att avvara. Om jag vill sysselsätta mig med en syssla så måste ju tiden finnas och finns inte tiden då jag vill utföra denna syssla då är det ju ett problem, eller hur ? Och då måste jag faktiskt säga att jag har massor av sysselsättningsproblem.
För stunden så är min syssla den här:
Provar om tapetserar kunskaperna fortfarande finns i kroppen
och det verkar så.
Går sakta men säkert framåt, utan trubbel än så länge.
En fåtölj som stått i ett yttepytte litet förråd under en himla massa år har nu fått flytta ner i vardagsrummet som numera även kan kallas TAPETSERARVERKSTAD.

1 kommentar:

Anna sa...

Men vänta nu... Jag tyckte det låg ett par GLASÖGON på några av bilderna!!! ;)