söndag 16 november 2008

En plats i solen


heter en bok som jag precis avslutat. Numera vet jag inte vad jag ska kalla det när jag läser böcker för det är flera år sedan jag läst en bok på riktigt. Jag lyssnar istället för då kan jag göra andra saker samtidigt tex måla nåt, busa med hundskruttisen, baka eller klä om någon möbel. Ska visa vad jag håller på med någon dag, kanske imorgon.
Jag har följt Annika Bengtssons liv sedan hon "föddes" och ser redan fram emot nästa bok. Jag har även följt Camilla Läckbergs skildringar av Fjällbacka.
Jag är glad att jag bor där jag bor för på vissa orter i världen måste det ju vara rysligt hemskt att bo på tex Fjällbacka eller Midsommer. Tänk att det överhuvudtaget finns kvar några som bor där Jag menar med tanke på att det begås så många mord på de platserna :-)

1 kommentar:

Golden&Vitt sa...

Åh vad roligt att hitta någon annan som lyssnar på böcker, jag har precis oxå "läst" ut samma bok. Annika Bengtzon är min favvo oxå.

Ha en trevlig helg/ Annika