lördag 22 maj 2010

Hos frisören

Idag har jag gjort något som väldigt få kan tänka sig att jag skulle göra, jag har varit hos frisören. Ni vet att jag inte brukar gå dit så hiskeligt ofta men idag var det dags.

Ja nu var det ju faktiskt inte jag som skulle klippas utan Charlie, den lilla havanais hunden, skulle få sommarfrisyr och vi fick möjlighet att vända oss till uppfödaren för en förevisning i klippningens ädla hantverk. En erfaren dam som med snabba klipp med saxen fixade frisyren i ett nafs. Se så stilig han blev.



Visst är han fin !
Alldeles underbart mjuk är pälsen och
han ser ut som en liten nallebjörn, den lilla Charliehunden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, om Du vill kan jag ta liiite mera av skägget+öronen? Hör av Dig i så fall. Och Du: på tisdag flyttar den första av småtrollen :o)
//eva